ThePayStubs Reviews
8.5

Rating Distribution

Excellent
68%
Great
12%
Average
6%
Poor
3%
Bad
11%
Great overall

Based on 298 customer reviews.

Tell us what you think!

Please enter your name

Please enter a valid email address

Rating: 5 stars

Please insert your review

Customer Reviews

XX
Verified Order
Car bank refused they said it's not real
Car bank refused they said it's not real
Reply from ThePayStubs
Thank you for your feedback, Floyd!

No one can guarantee what decision your bank takes, but as long as the information you entered is valid and you got the pay stub approved by the company on the stub, there should be no reason for the bank to refuse it.
Published August 14, 2017
Fred D
Verified Order
Quick
Quick, Fast and easy.
Published August 13, 2017
Andre
Verified Order
Couldn't get it to fill out right
Couldn't get it to fill out right
Reply from ThePayStubs
Thank you for your feedback, Andre!

Did you try contacting our customer service?
Published August 12, 2017
John doe
Verified Order
Worked perfectly !!
Worked perfectly !!
Published August 12, 2017
Courtney Marshall
Verified Order
Awesome!!!!
This is a really good place to create a pay stub! I just started my job and didn't know what to do to show prove if income for my apartments leasings office. I just input the information step by step and it generated exactly what I needed! It was quick, simple, and at an affordable price. It even let me choose a template to customize the way the data appeared on my document. I recommend this service to anyone in need of a pay stub. Whether it's an under the table paying job or a fairly new start up company, ThePayStubs.com has got you covered!
Published August 12, 2017
Tariq
Verified Order
Great app
Great app, I need more templates. 4 options is not enough.
Reply from ThePayStubs
Thank you for your feedback, Tariq!

I am happy to announce that we are working on providing more template options, including more requested features :)
Published August 9, 2017
Floyd Rainear
Verified Order
Not real Bank refused
Not real Bank refused
Reply from ThePayStubs
Thank you for your feedback, Floyd!

Our tool generates a valid pay stub with valid information as long as the information you entered is valid. A pay stub does not become valid and accepted by simply by having it generated by us, but the information you enter must be correct and verifiable by the company you included in the pay stub.
Published August 5, 2017
Lysandra Mandry
Verified Order
I asked for a refund and never heard back
I asked for a refund and never heard back from anyone... The stubs were not what I was looking for after I paid for an unlimited membership. I was not able to add certain deductions.
Reply from ThePayStubs
Thank you for your feedback, Lysandra!

We do not offer any unlimited memberships on our website, so I'm not sure how you said that you paid for it. Maybe you saw it on another website?

Regarding the refund, I see that a refund request was sent to our billing department, however, these things usually take a few days to be fully processed and appearing on your end.

Let us know how else we can help.
Published August 3, 2017
Robert Teran
Verified Order
I love the ease of use on the website …
I love the ease of use on the website on either mobile or desktop.
Published August 2, 2017
Pastor Houston
Verified Order
Very helpful
Very helpful
Published July 27, 2017
Sam
Verified Order
Great worked perfect for getting a place
Great worked perfect for getting a place
Published July 27, 2017
Neil Isaacs
Verified Order
Easy good support.
Easy good support.
Published July 26, 2017

Try our instant paystub generation tool. Flip through our templates page
to chose your best match and receive your stub instantly.

Go ahead and create your own stub now!